Trzeci tydzień biegania trwa:-)

W tamtym tygodniu trenowałam tak jak Mr.Galloway przykazał ,niestety już czasu zabrakło na relacjonowanie na blogu .

Dzisiaj nadszedł mój wielki dzień gdyż udało mi się przebiec 2,6 km.Moja ulubiona przepiękna trasa ,okolice ”Kępy Potockiej na Żoliborzu”Mam wyznaczone miejsca  strategiczne i jak dotąd nie udało mi się przebiec wyznaczonej 2,6 km ,pętli wokół stawów.Biegając przy tętnie 170-180 przebiegłam te wymarzone 2,6 km  .Zaopatrzyłam się w pulsomierz i starałam się trzymać równe tempo biegu ( przy tym magicznym zegarku -udaje się).W poprzednim tygodniu  wydawało mi się że biegnę powoli ,lecz udawało mi się tylko 1.3 km. Niestety zadyszka nie pozwolała na więcej ,okazało się dzisiaj po założeniu pulsomierza że na pewnym odcinku gwałtownie przyspieszam i tak naprawdę najtrudniej jest biec powoli ”tzw świńskim truchtem”-:)

Jestem bardzo zadowolona że zaczęłam moją przygodę z bieganiem ,generalnie mam więcej siły i energii w ciągu dnia ,a książka Jeffa Gallowaya napisana fajnym językiem zwiększa moją motywację każdego dnia.A co najważniejsze widzę postępy ,wcześniej nie było to dla mnie do pomyślenia że mogę przebiec te 2,5 bez zatrzymywania :-)

 

Marta Aranda

Informacje o Marta Aranda

Nazywam się Marta Aranda,jestem projektantką wzornictwa.Na co dzień zajmuję się projektowaniem ubrań,wraz z mężem prowadzimy działalność projektową .Na co dzień nie biegam ale mam nadzieję że to się zmieni :-)
Ten wpis został opublikowany w kategorii 3 tydzień. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Trzeci tydzień biegania trwa:-)

  1. Najtrudniejsze jest wolne bieganie, niestety, ale właśnie powolnym, spokojnym i co najważniejsze TLENOWYM treningiem adaptujemy organizm do wysiłku. Metoda Gallowaya min. dlatego składa się z marszu i biegu, żeby organizm miał czas odsapnąć przez chwilę. Tętno się obniża, kwas mlekowy szybciej się utylizuje i organizm jest przygotowany do dalszego treningu.
    Staraj się biegać spokojniej, z daleka omijając strefy 170 – 180bpm, ponieważ w tych strefach organizm pracuje na bardzo, bardzo, bardzo wysokich obrotach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>