Archiwum kategorii: 2 tydzień

Co Cię czeka w tym tygodniu? Zaczniesz od treningu uzupełniającego: biegi w wodzie, trening na maszynach do ćwiczeń (7 minut) albo wolnego – Twój wybór :) Potem będziesz biegał i maszerował przez 13 minut (3 minuty więcej niż w ubiegłym tygodniu). Czeka Cię także chwila wytchnienia: dzień wolny, czyli raj dla leniuchów :), a na koniec bieg/marsz na 2,5 km – Galloway dorzucił Ci jeden kilometr, ale co to dla Ciebie ;)
Dobra wiadomość: będziemy Ci towarzyszyć na każdym kroku :)
Bądź gotowy do biegu!

Podsumowanie po dłuższej nieobecności tutaj :)

Nie lubię blogowania, dlatego podsumowuję 3 tygodnie w tym miejscu Po pierwszych treningach kiedy rozpoczynałem od przebiegnięcia z wielkim trudem 1,74 km (oczywiście mieszając z krótkimi przerwami na marsz) dziś przebiegam 2,5km ciągiem. Uważam to za sukces. Teraz staram się … Czytaj dalej

Opublikowano 1 tydzień, 2 tydzień, 3 tydzień | 1 komentarz

Tydzień 2, dzień 7

Maraton zakończony. Przeszedłem 75 km w czasie poniżej 16 godzin. Mój nowy, prywatny rekord życiowy Cóż, nie ukrywam, że ledwo się ruszam… Mam nadzieję, że trener wybaczy mi, jeśli przez kolejne trzy dni dam sobie trochę luzu żeby odbudować nieco … Czytaj dalej

Opublikowano 2 tydzień | 2 komentarzy

Tydzień 2, dzień 6

Dziś wieczorem wybieram się na Maraton Pieszy. Nie zamierzam biec, zamierzam maszerować. Zobaczymy jaki dystans uda mi się pokonać w limicie czasu. Mocno mi szkoda tego ostatniego tygodnia, w czasie którego nie mogłem trenować, a musiałem zostać w domu z … Czytaj dalej

Opublikowano 2 tydzień | Skomentuj

Tydzień 2, dzień 4

Dziś w klubie trening na bieżni. Najpierw marsz 6,5-7 km/h na dystansie 7 km, potem bieg 3 km w tempie  6′/km. Ustawiłem wzniesienie na 1,5% co trochę zwiększyło intensywność marszu i biegu. A wszystko z powodu imprezy sobotniej, w której … Czytaj dalej

Opublikowano 2 tydzień | Skomentuj

Tydzień 2, dzień 3

Dziś kolejny dzień rekonwalescencji. Czyli trochę ćwiczeń ogólnych w domu, głównie rozciąganie. Ale jutro zamierzam się lepiej poruszać Tweet

Opublikowano 2 tydzień | Skomentuj

Tydzień trzeci czas rozpocząć…

Melduję wykonanie zadania. Tydzień nr 2 uważam za zrealizowany. Treningi uzupełniające z braku czasu musiałam ograniczyć  do jazdy na rowerze do i z pracy. Wtorkowe i czwartkowe bieganie zaliczone na 100%.  Natomiast cały tydzień zakończyłam może nie biegiem na 2,5 … Czytaj dalej

Opublikowano 2 tydzień | 2 komentarzy

2 tydzień za nami!

Małgosia: Ani się obejrzeliśmy i kolejny tydzień za nami… Tak, z wielką przyjemnością zakończyliśmy wczoraj drugi tydzień naszego treningu. Z niekrytą satysfakcją przebiegliśmy wczorajszy dystans 2,5 km w 13 min. Luzik Co więcej, Mateusz zaczyna narzucać tempo i prawie zmusił … Czytaj dalej

Opublikowano 2 tydzień | Skomentuj

Tydzień 2 dzień 4

Dzisiaj mocno się obawiałem biegania. Zastanawiałem się nawet czy nie odpuścić całkowicie treningu. Bolą mięśnie – ale to zrozumiałe – mają prawo. Boli pod kolanem, jakby kość sama – i to w tej zdrowej nodze… Zacząłem się zastanawiać czy wprowadzenie … Czytaj dalej

Opublikowano 2 tydzień | Skomentuj

Pogoda

Nie dopisuje. Chmury i deszcz od czasu do czasu. Mam nadzieję, że do wieczora będzie lepiej:) Tweet

Opublikowano 2 tydzień | Otagowano | Skomentuj

T2D2

Dzisiaj bieganie. Przygotowałem się, poubierałem… i poszedłem pobiegać ze znajomym. Ciężko określić jak długo i jaki dystans. Z 20-30min marszobiegiem. Bez muzyki, bez trackerów, zatem w doborowym towarzystwie, pozdrowienia dla kompana Kadry! Oby więcej wypadów. Tweet

Opublikowano 2 tydzień | Skomentuj