Tydzień 3

Co Cię czeka w tym tygodniu?

Co Cię czeka w tym tygodniu?

Zaczniesz od treningu uzupełniającego: biegi w wodzie, trening na maszynach do ćwiczeń (9 minut) albo wolnego – Twój wybór :) Potem będziesz biegał i maszerował przez 15 minut (2 minuty więcej niż w ubiegłym tygodniu). Czeka Cię także chwila wytchnienia: dzień wolny, czyli raj dla leniuchów :) , a na koniec bieg/marsz na 3 km – tym razem Galloway dorzucił Ci zaledwie pół kilometra.

Dobra wiadomość: będziemy Ci towarzyszyć na każdym kroku :)
Bądź gotowy do biegu!

Poniedziałek: Wolne albo TU

Rozpoczynamy trzeci tydzień – trzeci tydzień biegania. Dzisiaj jednak robimy sobie, jak zresztą w każdy poniedziałek :) , dzień wolny lub trening uzupełniający. Pamiętaj: marsz i inne nieobciążające, uzupełniające formy aktywności sprzyjają regeneracji bardziej niż leżenie na kanapie!

A jutro o kwadransie!
Bądź gotowy do biegu!

Wtorek: 15 min biegu/marszu

Po lżejszym dniu przyszedł czas na bieganie, a dokładniej – kwadrans dla biegu. Dzisiaj przez 15 minut biegamy i maszerujemy – naprzemiennie.

A jutro chwila wytchnienia :)
Bądź gotowy do biegu!

Środa: Wolne albo TU

Środek tygodnia możemy spędzić wypoczywając albo trenując (TU :) ). Pamiętajmy: nieobciążające ćwiczenia lekko pobudzają krążenie krwi, tlenu i składników odżywczych, co przyspiesza (i intensyfikuje) odbudowę sił. A te będą nam potrzebne już jutro :)

A jutro wracamy do biegania!
Bądź gotowy do biegu!

Czwartek: 15 min biegu/marszu
To, co robiliśmy z największą ochotą :) we wtorek, powtarzamy dzisiaj. Biegamy 15 minut i maszerujemy.

A jutro, przeczytajcie, a się dowiecie!
Bądź gotowy do biegu!

Piątek: Wolne albo TU

Wczoraj biegaliśmy, więc dzisiaj należy nam się odpoczynek :) Możesz leżeć cały dzień albo poćwiczyć, np. biegając w wodzie lub jeżdżąc na rowerze. Dla każdego coś miłego :)

A jutro… przekonacie się już jutro ;)
Bądź gotowy do biegu!

Sobota: WOLNE

O regule spokojnego dnia już wiecie, więc… wprowadźcie ją w czyn! Róbcie, co dusza zapragnie, oczywiście z umiarem :) Jutro wszak czeka Was bieg na dłuższy dystans niż dotychczas.

A jutro o magicznej liczbie 3 :)
Bądź gotowy do biegu!

Niedziela: bieg/marsz na 3 km

Jeśli dobrze liczycie, to właśnie dzisiaj przekroczyliśmy półmetek! Pamiętajmy, że nasze długie biegi maksymalizują wydajność układu krążenia. Kiedy mięśnie są poddawane wysiłkowi na granicy ich możliwości (co ma miejsce w przypadku regularnych długich biegów o stopniowo zwiększającej się długości), zaczynają lepiej reagować i mogą dłużej pracować, a to dzięki wzmocnieniu układu krążenia).

A jutro… rozpoczynamy 4. tydzień biegania! ;)

Bądź gotowy do biegu!

Zobacz wpisy z 3 tygodnia

Możliwość komentowania jest wyłączona.