Tydzień 6

Co Cię czeka w tym tygodniu?

Co Cię czeka w tym tygodniu?

Zaczniesz od treningu uzupełniającego: biegi w wodzie, trening na maszynach do ćwiczeń (15 minut) albo wolnego – Twój wybór :) Potem będziesz biegał i maszerował przez 20 minut (1 minutę więcej niż w ubiegłym tygodniu). Czeka Cię także chwila wytchnienia: dzień wolny, czyli raj dla leniuchów :) , a na koniec bieg/marsz na 5,5 km – pół kilometra w prezencie od Gallowaya ;)

Dobra wiadomość: będziemy Ci towarzyszyć na każdym kroku :)
Bądź gotowy do biegu!

Poniedziałek: Wolne albo TU

Leniuchujemy – jedna z możliwości, ćwiczymy, ale bez przesadnego obciążenia – druga możliwość :)
Myśl na dziś: „Wyluzuj się, aby robić maksymalnie postępy”- radzi Galloway.

A jutro… biegamy, a myśleliście, że co? ;)
Bądź gotowy do biegu!

Wtorek: 20 min biegu/marszu

Biegamy, maszerujemy, biegamy, maszerujemy – i tak w kółko. To czas, kiedy jeszcze możesz się czuć onieśmielony wobec “wyczynowców” – takich jak zawodnicy startujący w różnych biegach i maratończycy – ale zacząłeś już rozumieć korzyści płynące z dbałości o sprawność fizyczną i zdecydowanie oddaliłeś się od swojego dawnego świata bez kondycji :)

A jutro… środa, z tego, co wiem ;)
Bądź gotowy do biegu!

Środa: Wolne albo TU
Doskonale już znacie “rozkład jazdy” dnia: kto chce, robi sobie dzisiaj labę, a kto ma siłę i chęć – ćwiczy :)

A jutro… odwiedźcie naszego bloga!
Bądź gotowy do biegu!

Czwartek: 20 min biegu/marszu

Nasza mantra: biegamy i maszerujemy. Pamiętając o tym, unikniecie kontuzji:
- po wyczerpaniu się rezerw mięśnie są tak przemęczone, że nie mogą już normalnie funkcjonować. Słabsze mięśnie próbują przejąć rolę silniejszych, co zazwyczaj je przerasta.

A jutro… piątek, weekendu początek :)
Bądź gotowy do biegu!

Piątek: Wolne albo TU

Dla łaknących wiedzy o TU – treningu uzupełniającym, rzecz jasna :) Oto, co Wam proponuje Galloway:
- podnoszenie ciężarów wzmocni mięśnie odpowiedzialne za postawę ciała i może skorygować mechaniczne zaburzenia równowagi.
- ćwiczenia na maszynie wspinaczkowej (versa climber) albo ergometrze wioślarskim – sprzyjają spalaniu tkani tłuszczowej.
TU – c.d.n. :)

A jutro… leniuchy już wiedzą! :)
Bądź gotowy do biegu!

Sobota: WOLNE

Odpoczywamy, lenimy się, chilloutujemy – jak zwał, tak zwał. Wszyscy wiedzą, o co chodzi :)

A jutro… ponad normę…
Bądź gotowy do biegu!

Niedziela: bieg/marsz na 5,5 km

Przed nami wyzwanie: 5,5 km do przebiegnięcia. Oczywiście z przerwami na marsz, ale… Przygotujmy się psychicznie :)

A jutro… rozpoczynamy szczęśliwy, 7. już tydzień :)

Bądź gotowy do biegu!

Zobacz wpisy z 6 tygodnia

Możliwość komentowania jest wyłączona.