Tydzień 5

Co Cię czeka w tym tygodniu?

Co Cię czeka w tym tygodniu?

Zaczniesz od treningu uzupełniającego: biegi w wodzie, trening na maszynach do ćwiczeń (13 minut) albo wolnego – Twój wybór :) Potem będziesz biegał i maszerował przez 19 minut (2 minuty więcej niż w ubiegłym tygodniu). Czeka Cię także chwila wytchnienia: dzień wolny, czyli raj dla leniuchów :) , a na koniec bieg/marsz na 5 km – 1 km GRATIS od Gallowaya ;)

Dobra wiadomość: będziemy Ci towarzyszyć na każdym kroku :)
Bądź gotowy do biegu!

Poniedziałek: Wolne albo TU

To już nasz piaty, wspólnie spędzony poniedziałek. Doskonale więc wiemy, że dzisiaj jedni wypoczywają albo, co ambitniejsi ;) , ćwiczą: biegi w wodzie, jeżdżą na rowerze czy energicznie maszerują. Możemy ćwiczyć więcej niż 10 minut.

A jutro… biegamy, biegamy :)
Bądź gotowy do biegu!

Wtorek: 19 min biegu/marszu

Dzisiaj czeka nas 19-minutowa trasa do przebiegnięcia. Oczywiście z przerwami na marsz. Może się zdarzyć, ze będziemy biegli w upale.
Wiadomość zła, bo poniżej będzie dobra, a wszyscy lubimy happy endy:
- kiedy temperatura wzrośnie powyżej 15°C, zaczniesz biec wolniej i będziesz się czuł gorzej niż przy niższej temperaturze.
Wiadomość dobra, obiecany happy end :)
- biegając w upale nauczysz się, jak nawadniać swój organizm, w co się ubierać i kiedy oraz jak wielkie obciążenie jest w stanie przyjąć na siebie Twój organizm przy podwyższonej temperaturze.

A jutro… odwiedź naszego bloga, a się dowiesz :)
Bądź gotowy do biegu!

Środa: Wolne albo TU

Każdy już wie, że dzisiaj może wypoczywać albo zafundować sobie trening uzupełniający :) zachęcam wszystkich do aktywności – wszystko z myślą o naszych mięśniach!

A jutro… sami zobaczycie :)
Bądź gotowy do biegu!

Czwartek: 19 min biegu/marszu

Biegamy, kochani, biegamy! Możemy także zaplanować sobie tzw. biegi towarzyskie, które dadzą Ci okazję, aby pogadać w trakcie biegania albo pozwolą Ci pobiegać w ciszy z dobrym przyjacielem. Biegi w towarzystwie mogą wprowadzić sympatyczną atmosferę. Miłego biegania :)

Bądź gotowy do biegu!

A jutro… piątek. A myśleliście, że co? ;)
Bądź gotowy do biegu!

Piątek: Wolne albo TU

Dla tych, którzy wybierają dzisiaj opcję: wolne, mam ciekawostkę:
codzienne biegi, czyli długotrwałe okresy długich, równych biegów stanowią podstawę szybkiego biegania. Poprawiają one krążenie – dzięki temu, że wzmacniają serce i zwiększają ilość krwi przepompowywanej przez układ krwionośny.
A tym, którzy zdecydowali się dzisiaj na TU – życzę miłego ćwiczenia! :)

A jutro… już chyba każdy wie :)
Bądź gotowy do biegu!

Sobota: WOLNE

Nasza piąta wolna sobota. Wypoczywajcie, bo jutro czeka nas bieg – bieg na 5 km!
Bądź gotowy do biegu!

Niedziela: bieg/marsz na 5 km

Nadeszła wiekopomna chwila: dzisiaj pokonamy dystans 5 km! Oczywiście bieg będziemy przeplatać marszem.
Co ważne: w trakcie samego biegu na 5 km większość trenujących powinna sobie robić przerwę na marsz co 1,5, jeśli tak im wygodnie. Większość powinna pokonać 1,5-3 km, przeplatając bieg przerwami na marsz, jak w biegach długodystansowych. Na ostatnie 1,5 km możesz się zdecydować skrócić te przerwy albo w ogóle z nich zrezygnować, jeśli czujesz się na siłach.

A jutro… rozpoczynamy 6. tydzień biegania!

Bądź gotowy do biegu!

Zobacz wpisy z 5 tygodnia

Możliwość komentowania jest wyłączona.